dc.creator |
Άγνωστος δημιουργός |
el_GR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11533/12130 |
|
dc.description |
κουτί παραλληλεπίπεδο ,από λαμαρίνα ,με στρογγυλεμένες γωνίες και καπάκι με μεντεσέδες .Το κουτί φέρει γραπτό διάκοσμο.Δεκαετίας 1940-50. |
el_GR |
dc.description |
ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο κουτί από λαμαρίνα, για φύλαξη καφέ και ζάχαρης .Το καπάκι του ανοίγει προς τα πάνω με δύο μεντεσέδες .Εσωτερικά, στο μέσον ,φέρει κατακόρυφο μεταλλικό χώρισμα .Οι εξωτερικές πλευρές του φέρουν γραπτό διάκοσμο σε χρυσό κάμπο . Το καπάκι στην εξωτερική του επιφάνεια απεικονίζει ομάδα τριών μικρών παιδιών, καθισμένων σε τραπέζι, να περιμένουν ανυπόμονα το τέταρτο παιδί που σερβίρει .Στην αριστερή γωνία απεικονίζεται μικρό αγοράκι που παρακολουθεί τη σκηνή .Το πλαίσιο της εικόνας διακοσμείται με ταινία από μικρούς κόκκινους ρόμβους με μαύρο κύκλο στο μέσον,ενώ οι εκβαθύνσεις στις τέσσερις γωνίες του καπακιού ,διακοσμούνται με οριζόντιες μαύρες γραμμές . Περιμετρικά ,οι μακριές οριζόντιες πλευρές του κουτιού διακοσμούνται με παραθαλάσσιο τοπίο με καράβια ,έναν ανεμόμυλο και ένα μικρό κοριτσάκι που κοιτάζει ένα πουλάκι .Οι στενές κάθετες πλευρές του κουτιού διακοσμούνται από παράσταση τριών μικρών κοριτσιών που ταΐζουν δύο κότες .Στο εσωτερικό του κουτιού , διακρίνονται ίχνη καφέ .Το |
el_GR |
dc.format |
image/jpg |
el_GR |
dc.language |
gre |
el_GR |
dc.publisher |
Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας - Θράκης |
el_GR |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/deed.el |
el_GR |
dc.subject |
αστικό αντικείμενο |
el_GR |
dc.subject |
ζάχαρη |
el_GR |
dc.subject |
καφεκούτι |
el_GR |
dc.subject |
καφές |
el_GR |
dc.title |
16600_1.JPG - κουτί |
el_GR |
dc.type |
Μουσειακά αντικείμενα |
el_GR |
lemmth.creator |
http://vocab.lemmth.gr/tematres/vocab/index.php?tema=361 |
|
lemmth.subject |
http://vocab.lemmth.gr/tematres/vocab/index.php?tema=3246 |
|
lemmth.publisher |
http://vocab.lemmth.gr/tematres/vocab/index.php?tema=51 |
|
lemmth.type |
http://vocab.lemmth.gr/tematres/vocab/index.php?tema=100 |
|